Skip links

Εταιρεία

Μετά από χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας στον τομέα της πώλησης και διανομής πετρελαίου, η Γεωργία Πατιτσίνη και σύζυγος της,  Νικόλαος Πατιτσίνης απόφοιτος την Ανώτατης Βιομηχανικής Σχολής Θεσσαλονίκης, οικογενειάρχες, γονείς δύο παιδιών, αντιλήφθηκαν τη θέρμανση σαν βασική ανάγκη κάθε κατοίκου αλλά και αναγνώρισαν πρόσθετες ανάγκες που έχει ή μπορεί να έχει στο μέλλον η κοινότητα των ενοίκων.

Το έτος 2000, δημιούργησαν ένα μικρό γραφείο στην οδό Θερμοπυλών παρέχοντας πετρέλαιο για θέρμανση κατά τους κρύους χειμερινούς μήνες και υπηρεσίες κοινοχρήστων πολυκατοικιών στην περιοχή Μαρτίου, Δελφών, Ανάληψη, Φάληρο, Χαριλάου, Πυλαία και σε όλη ανατολική Θεσσαλονίκη. Καθώς οι καιροί άλλαζαν, το πετρέλαιο άρχισε να εξαφανίζεται ως η κύρια πηγή θέρμανσης και σταδιακά οι υπηρεσίες του γραφείου επικεντρώθηκαν στη διατήρηση κτιρίων καθαρών, λειτουργικών και ασφαλών για ευτυχισμένους ενοίκους.

Παράλληλα ο γιος τους Αναστάσιος Πατιτσίνης, ακολουθώντας ανάλογο ενδιαφέρον τις υπηρεσίες πολυκατοικιών ακολούθησε σπουδές πολιτικού Μηχανικού και απέκτησε χρόνια εμπειρίας στη μελέτη και κατασκευή στη Γερμανία. Σήμερα βρίσκεται δίπλα σε εσάς και την πολυκατοικία σας και παρέχει κάθε είδους συμβουλευτική υπηρεσία σε ότι έχει να κάνει με κτιριακές κατασκευές, ενεργειακές επιθεωρήσεις, τεχνική κάλυψη και ότι άλλη διεκπεραιωτική ανάγκη εμφανιστεί στην πολυκατοικία σας.

Η ομάδα μας αναλαμβάνει πλήρως τη διαχείριση της πολυκατοικίας σας. Στην ουσία γινόμαστε εμείς ο διαχειριστής σας.

Αυτό σημαίνει ότι:

• όλοι οι ένοικοι είναι σε απευθείας επαφή μαζί μας- για όποιο θέμα τυχόν προκύψει- 24 ώρες τη μέρα, 7 μέρες την εβδομάδα, 365 μέρες το χρόνο
• επιβλέπουμε προσωπικά, επιτόπου και σε εβδομαδιαία βάση το κτήριο
• αναλαμβάνουμε επισκευές και τεχνικές εργασίες
• διευθετούμε τις οικονομικές υποχρεώσεις (λογαριασμοί, τήρηση βιβλίων κλπ)
• υπολογίζουμε, εκδίδουμε, διανέμουμε και εισπράττουμε τα κοινόχρηστα
• οργανώνουμε σε συνεννόηση με τους ενοίκους τακτικές συναντήσεις για ενημέρωση και λήψη αποφάσεων.

Λόγω της μεγάλης ζήτησης αυτής της υπηρεσίας, ιδίως σε νεόδμητα συγκροτήματα διαμερισμάτων με αυτόνομη θέρμανση, είναι δύσκολο να υπολογιστεί η χρήση.

Η σημασία της ανάθεσης καθηκόντων σε ειδικούς και η αξία του χρόνου που εξοικονομείται είναι καλά κατανοητή από τους νέους ενοικιαστές. Όσον αφορά εμάς, γνωρίζουμε πόσο κρίσιμη είναι η εμπιστοσύνη, γι' αυτό και τηρούμε πολύ συγκεκριμένες διαδικασίες που εγγυώνται διαφάνεια: καταγράφουμε σχολαστικά κάθε λεπτομέρεια και τη θέτουμε στη διάθεσή σας- διατηρούμε φωτογραφικό αρχείο των μετρήσεων- και είμαστε πάντα διαθέσιμοι αν μας χρειαστείτε.

Η εξωτερική ανάθεση βελτιώνει την κατάσταση του κτιρίου, τη διαχείριση των χρημάτων, την ποιότητα ζωής και τις σχέσεις μεταξύ των ενοίκων, σύμφωνα με την εμπειρία μας στη διαχείριση κτιρίων. Με άλλα λόγια, όλοι επωφελούνται.

Εμπιστευτείτε την διαχείριση της πολυκατοικίας σας σε εμάς

Μέχρι σήμερα, η οικογένεια Πατιτσίνη συνεχίζει να λειτουργεί ως οικογενειακή επιχείρηση. Ακολουθώντας τις τελευταίες τεχνολογικές και οικολογικές εξελίξεις, προσπαθούμε να διατηρούμε τα κτίρια προσεγμένα, καθαρά, λειτουργικά και με διαφανή οικονομική διαχείριση. Προσπαθούμε να κάνουμε τα σπίτια και τις γειτονιές μας ακριβώς αυτό που μας αξίζει. Φρέσκες, καθαρές και ευτυχισμένες.

Με γνώμονα την ικανοποίηση των πελατών μας και μόνο παρέχουμε αξιόπιστες υπηρεσίες σε ανταγωνιστικό κόστος.

Οι τεχνικοί μας είναι έμπειροι και τεχνικά καταρτισμένοι. Μπορούν να αναλάβουν οποιαδήποτε εργασία τεχνικής συντήρησης με υπευθυνότητα και πλήρη διαφάνεια σε κάθε βήμα.

Η εταιρεία μας αναλαμβάνει τη θέση του διαχειριστή προσφέροντας  τις ανάλογες υπηρεσίες. Η εξειδίκευση και πείρα στον τομέα μας καθιστά άριστους σε θέματα όπως η παρακολούθηση των λογαριασμών, των πληρωμών, η γραφειοκρατία και οι νομικές συμβουλές. Για οποιαδήποτε ερώτηση μη διστάσετε να μας ρωτήσετε με τους διαθέσιμους τρόπους επικοινωνίας.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑΣ

Τι μας έρχεται στο μυαλό όταν ακούμε τον όρο “διαχειριστής”; ότι είναι υπεύθυνος για να συλλέγει τα κοινόχρηστα κάθε μήνα.

Η αλήθεια είναι οτι ο διαχειριστής έχει περισσότερες υποχρεώσεις από όσες μπορεί να νομίζετε. Είναι υπεύθυνος για την περισυλλογή λογαριασμών, την πληρωμή όλων των παρόχων υπηρεσιών της πολυκατοικίας, συμπεριλαμβανομένου του προσωπικού καθαριότητας, των ατόμων που συντηρούν τον ανελκυστήρα, των λογαριασμών ενέργειας, νερού και φυσικού αερίου, καθώς και κάθε πρόσθετου κόστους που μπορεί να προκύψει. Συλλέγει τις αποδείξεις πληρωμής, διατηρεί το ταμείο της πολυκατοικίας. Επίσης είναι ο κύριος υπεύθυνος για τη διαχείριση τυχόν απροσδόκητων τεχνικών προβλημάτων(υδραυλικά, ηλεκτρολογικά, οικοδομικά) ή ακόμη και για την προγραμματισμένη αναγκαία τεχνική επισκευή.

Λόγω της πολυπλοκότητας και της προσωπικής ευθύνης των αρμοδιοτήτων, πίσω από τον διαχειριστή βρίσκεται συχνά μια εταιρεία κοινοχρήστων η οποία είναι εξειδικευμένη στην διαχείριση μιας πολυκατοικίας ετσι ώστε ο Διαχειριστής να απαλλαγεί από τον υψηλό φόρτο της διαχείρισης πολυκατοικίας και παράλληλα να διασφαλιστεί η διαφάνεια στις συνδιαλλαγές των πληρωμών της πολυκατοικίας και του ταμείου των ενοίκων.

Πώς ακριβώς θα γίνεονται οι πληρωμές, οι επισκεύες, οι ενημερώσεις και πώς μπορούν να μείνουν ευχαριστημένοι οι ένοικοι του κτιρίου; Στην Αλφα Διαχειριστική είμαστε δίπλα σας για να συζητήσουμε ότι σας απασχολεί και να βρούμε την κατάλληλη λύση για την πολυκατοικία σας

300+
Πελάτες
35
Συνεργασίες
15
Συντηρήσεις σε εξέλιξη
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιούμε τον ιστότοπό μας και τις υπηρεσίες μας.
Άνοιγμα
Σύρετε